czwartek, 5 listopada 2015

to już :o

byłyśmy dziś na małych zakupach
i zobaczyłam, że to już...
świąteczne dekoracje,
ubrania e świątecznymi nadrukami,
bombki, choinki....

rok temu nie wpadłam w świąteczny nastrój
Młodsza miała miesiąc na święta
mieliśmy w głowie inny nastrój :)

tym razem,
mimo, że to jeszcze wcześnie,
czuję, że ten nastrój już się we mnie budzi :)
lubię
lubię ten czas :)

a tymczasem w weekend pierwsza impreza roczkowa :)
bo mają być dwie
co prawda do roczku jeszcze 3 tygodnie, ale z racji odległości km będzie tam i teraz ;)

wir przygotowań, w których pomaga mi dziś......


;)

ze względu na jakże ekonomiczną naturę
1 lampka wystarczyła, żeby w oczach szumiało :)
oddalam się zatem na spoczynek nocny :)

Młodej podobało się
najpierw z radością wygłaskała rączką wózek sklepowy Tesco,
po czym z ogromną dokładnością tę rączkę wylizała....
włos się na głowie jeży....
potem przesiadka do dobrze znanego, swojego :)



Dobranoc!


5 komentarzy:

  1. Juz w pazdzierniku byly swiateczne znaki. Mnie troche przeraza, ze tak szybko proboja ludzie na nas zarobic :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano niestety.... pamiętam jeszcze czasy kiedy tylko grudzień był miesiącem świątecznym... fajne to były czasy a teraz co rok to wcześniej.... ale żeby przed 1 listopada to nie wiedziałam :o

      Usuń
    2. No niestety. Ostatnio smialysmy sie z wyprzedanych kalendarzy adwentowych w pazdzierniku.

      Usuń
  2. Nooo.. to już to :D mnie to też zaskakuje co roku coraz mocniej bo mam wrażenie, że jakos co roku wczesniej następuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo tak chyba jest! co roku wcześniej, ale jakoś w tym roku aż tak bardzo mnie to nie denerwuje... ale na pewno wcześniej niż w grudniu niczego świątecznego nie kupię, oprócz ewentualnie prezentów, bo tym mogłabym się już zająć....

      Usuń

śmiało, zostaw ślad :)