piątek, 13 listopada 2015

sentymentalnie

tak, jestem sentymentalna
mam dla dzieci pudła, do których pakuję różne rzeczy
Jej sukienka z chrzcin,
ulubiony kocyk, który był z Nim od samiusieńkiego początku do ok. 3 r.ż. kiedy to podstępem mu go podebrałam :) jestem pewna, że gdyby teraz go zobaczył od razu chciałby z nim spać ;)
rysunki, pierścionek
obowiązkowo opaski noworodkowe ze szpitala
tak, jestem sentymentalna :)
mam zamiar dać im te pudła na 18stkę ;D
założyłam im maila, ale to niedawno dopiero
żałuję, że nie wcześniej, jeszcze w ciażach...
nie piszę systematycznie, ale czasem coś poślę
hasła dostaną wiadomo, na 18stkę ;)

dziś tak się zrobiło sentymentalnie...
Starszy 3,5 roku, Młodsza niebawem roczek
tak się zmienili.... zmieniają....
  
a temat natchniony klipem, który po południu mi mignął...



dobranoc :)

15 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na takie sentymentalne pamiątki i prezenty jednocześnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama chciałabym coś takiego dostać :) dostałam na 18stkę 18letnie wino, które tata robił :)
      swoją drogą moje dzieciaki też takie wino będą miały dzięki dziadkowi :)

      Usuń
  2. Moje tez maja takie pudla chodź dostaną na 25 urodziny ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie male pudeleczko dla starszaka pelne pamiątek z okresu niemowlecego..corcia jeszcze nie ma ale się do tego zbieram...tez jestem troszkę sentymentalna i dalabym wszystko żeby sama miec taka pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "małe" pudełeczko... ja już musiałam "przeprowadzić" te rzeczy do większego ;)

      Usuń
  4. świetny pomysł. Pamiętam jak na swoje 18naste urodziny dostałam kosz pełen słodyczy które zawsze jadłam i składankę nagrań od dnia urodzenia do 18. Łzy leciały same. :):) Dzieciaki na pewno się ucieszą kiedy to dostaną.
    Zapraszam na swojego bloga, troche inna tematyka ale może się spodoba... :) http://before-you-understand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały pomysł i wspaniała Mama! Dzieciaczki mają wielkie szczęście, że ktoś dba o kolekcjonowanie ich wspomnień już od najmłodszych lat. Sama bym chciała dostać coś takiego...
    Piosenka należy do moich ulubionych w ostatnim czasie...

    www.tangledstories314.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł niezwykły. Ja chętnie chciałabym dostać takie pudło. Mama wiele rzeczy dla mnie przechowywała i to było takie niesamowite! Ba... Miałam 21 lat i mama moją opaskę szpitalną po operacji zachowała :p Nie wiem czemu, ale jakoś tak mnie naszło, że aby te dzieci to doceniły bo w tych czasach o to trudno. Jak teraz patrzę co chcą od rodziców na prezenty.... Kucyki, a 4 latek chce laptopa za parę tysi na koniec roku to mi się w głowie nie mieści :P Ale to w dużej mierze wina rodziców :) A Ty chyba jesteś mądrą mamą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uważam, że to wina rodziców i to od wychowania zależy. Nie twierdzę, że mi się uda tak wychować swoje dzieciaki, ale jest to moje marzenie.... mam nadzieję, że dzisiejszy świat tego nie zmiażdży

      Usuń
    2. Trzymam kciuki :)

      Usuń
  7. I ja jestem sentymentalna i również o takim pudle myślę 😊 opaski są. Skarpetka ze szpitala i przede wszystkim miliony zdjęć 😊

    OdpowiedzUsuń

śmiało, zostaw ślad :)